تسلا در اقدامی جالب اعلام کرد که بخش روابط عمومی خود را به‌طور کامل منحل کرده است. این شرکت اولین خودروساز جهان خواهد بود که در چارت سازمانی خود دپارتمان روابط عمومی ندارد. اداره روابط عمومی وظیفه‌ی نظارت و ارزیابی نگرش‌های عمومی را بر عهده دارد. همچنین روابط و تفاهم متقابل بین یک سازمان و عموم مردم را حفظ می‌کند. این اداره همچنین کانال‌های ارتباطی میان سازمان و جامعه را بهبود می‌بخشد و روش‌های جدیدی را برای برقراری جریان دوطرفه اطلاعات و درک متقابل میان سازمان و مردم ایجاد می‌کند.

پیش از این همگان تسلا را به‌عنوان اولین خودروساز برقی تولید انبوه و موفق در جهان می‌شناسند. تسلا اولین شرکت خودروسازی در جهان به شمار می‌رود که بخش روابط عمومی خود را به‌طور کامل منحل کرده است.

یک منبع موثق در این شرکت به وب‌سایت Electrek گفت که «ما دیگر تیم روابط عمومی نداریم». این خبر به خوبی مشخص می‌کند چرا تسلا چند ماه است که به سوالات مطبوعاتی پاسخ نمی‌دهد. بااین‌حال، درحالی‌که تیم اصلی جهانی روابط عمومی تسلا در ایالات متحده منحل شده است. این شرکت هنوز چند مدیر روابط عمومی در اروپا و آسیا دارد.

به گفته‌ی Electrek، آخرین کسی که مسئولیت بخش روابط عمومی تسلا را بر عهده داشت، کیلی سولپریزیو بود که سال گذشته در ماه دسامبر خودروساز آمریکایی را ترک کرد. پس از عزیمت سولپریزیو​​، تقریبا هر یک از اعضای تیم روابط عمومی تسلا در آمریکا یا آنجا را ترک کردند یا مسئولیت متفاوتی را بر عهده گرفتند. همچنین در ماه فوریه، الکساندر اینگرام که مدیر ارتباطات تسلا بود، به‌عنوان مدیر محتوا راهی شرکت دیزاین استودیو شد؛ درحالی‌که دنیل میستر، مدیر ارشد ارتباطات جهانی تسلا نیز به WhatsApp پیوست.


مطالب پیشنهادی:

معرفی bmw128 ti

پایان راه لندکروزر

محصول جدید KTM؛ سریع و سبک

هوندا ریجلاین 2021 معرفی شد